Komunikacja to najważniejszy aspekt w rozwoju każdej firmy. Dzięki niej zachowujemy relacje z klientami, porozumiewamy się ze współpracownikami i kontrahentami zewnętrznymi oraz wygodnie i szybko przekazujemy wiadomości wewnątrz firmy.
Każda firma niezależnie od wielkości powinna posiadać sprawnie działającą centralę telefoniczną. Pozwalają one na płynną obsługę klienta oraz poprawiają wizerunek firmy na zewnątrz. Sieci telekomunikacyjne stają się nowoczesną tkanka organizacji, a możliwość wyposażenia jej w dowolną zapowiedź czy cale systemy kaskadowego obsługiwania klientów jeszcze bardziej podnoszą wygodę użytkowania.
Dopasowana do wymagań sieć telekomunikacyjna to gwarancja lepszej jakości pracy. Przez taką sieć nie tylko możemy przekazywać głos, ale także obraz, dokumenty i krótkie wiadomości. Wydajne centrale telefoniczne i serwery komunikacyjne, rozwiązania VoIP szybko i bez kłopotów obsłużą każdą organizację, a dzięki dokładnej analizie wstępnej nasi pracownicy przygotują dla Państwa ofertę uwzględniającą optymalną wydajność urządzeń, tak aby mieć szanse rozwoju firmy w przyszłości przy jednoczesnym umiarkowanym koszcie sprzętu.
Centrala umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP, może służyć jako brama VoIP i bramka VoIP-GSM. Tanie lub darmowe rozmowy w sieciach komórkowych oraz wysyłanie i odbieranie sms-ów są łatwo dostępne dzięki zintegrowanym kartom GSM. Funkcjonalność zwiększa wbudowane nagrywanie rozmów i poczta głosowa, a zarządzanie centralką jest wyjątkowo proste poprzez przeglądarkę internetową. Nie które centrale obsługują także wideobramofony IP, wideotelefony IP oraz wideorozmowy.